ETF (enemy territory fortes) k2w 8 / jaan / 20:52
k2w 8 / jaan / 20:52  
Kuna planc.u foorumis pole mängust veel juttu olnud, kavatsen ise natuke promoda..olen laisk, ei viitsi eriti jahuda, las inimesed uurivad ise..
Tegu on ET modi.ga, mis tuleb välja 15 jaanuaril. Nagu ET.gi on ETF täiesti tasuta interenetis allalaetav ning baseerub (team) fortressi gameplayl. Praeguse seisuga on uDU nõus annatama 2 serverit ETF.i hüvanguks Maarjamaal. Tähendab pole karta, et Eesti serverid ei tule..

http://www.etfgame.com/

Olen laisk ja ei viitsi ise midagi kirjutada, niisiis copy paste idle.ee foorumist HK tõlkimistööst...
--------------------------------------------------------------------------------
Et veelgi promoda varsti väljatulevat ET fortress modi, siis postin veidi eestikeelset infot ETF-i klasside kohta. Enemy Territory Fortress on, nagu ka ET-gi, class-based gameplayga. Kui ET-s on 5 klassi, siis ETF-is on neid koguni 10. Varasemaid fortress-mänge, nagu Q3F ja TFC mängitakse tavaliselt 8vs8 või isegi 9vs9. Samas CTF mängudes peab 1 team teise teami lipu ära varastama ning vastupidi, niiet rünnak vs kaitse on 4vs4 või 4vs5 mõlemas mapi otsas.

Recon: Reconnaissance klass on otseselt mõeldud ründamiseks, kaitses pole temaga midagi tarka teha. Ta relvastus pole eriti tugev ning health ja armour on tal ka üpriski madal, kuid see-eest on recon väga kiire ning tal on radar, millega ta suudab ka campivaid vaenlasi ennetada ning flagini teist teed pidi jõuda. Märkida tuleks ka stun grenade-sid ja flash grenade-sid, mille abil on recon võimeline vaenlase lipp snatchida, ilma et keegi teda suudaks takistada.
Relvastus: Axe, shotgun, nailgun
Varustus: Flash grenade-d, stun-grenaded, radar scanner
Oskused: HE Charge' disarmimine, spy avastamine

Sniper: Sniperi sihikusse ei soovi keegi sattuda, erinevalt ET-st võib 1 täpne ja tugev lask vaenlase siin mängus tappa. Sniper on raske klass, sest erinevalt teistest vajab edukas snaipimine täpset aimi. Kui esimene lask mööda läheb, siis teise lasu võimalust ei pruugi 1on1 situatsioonis tulla. Samas on igas mapis oma snipemiskohad ning nendes campides võib hea sniper vägagi närvidele käivaks osutuda (eriti sulliwhainile:x). Sniper rifle-l on ka 'assault' mode, mis muudab relva automaatseks, samas kuulide damage-it vähendades. Flash naded pimestavad vastaseid.
Relvastus: Axe, sniper/assault rifle, nailgun
Varustus: Hand grenades, flash grenades
Oskused: -

Soldier: Tavaline sõdur võib ET-s olla küll ignoreeritud klass, kuid ETF-is on soldier nii kaitse kui rünnaku alus. Soldier-i peetakse lihtsamaiks klassiks algajatele, sest see klass on igas situatsioonis universaalne ning tuleb toime kõigi vastastega, keda ta nii kaitses kui ka rünnakus kohata võib. Aja jooksul hakkab soldier-i mängija uusi trikke õppima nagu rocketlauncher jumpid ning vastase mahasaamine 'airroxidega'. Soldier on sobiv klass nii 1on1 lähivõitluseks, kui ka kaugematele objektidele tule andmiseks. Mainimisväärne on ka tema nail bomb, mille spami sisse jäämine võib paljudele vaenlastele saatuslikuks osutuda.
Relvastus: Axe, shotgun, supershotgun, rocket launcher
Varustus: Hand grenades, nail bombs
Oskused: -

Grenadier: Enamjaolt kaitsele ning supportimisele orienteeritud klass. Keskmise armouri ning hea firepoweriga klassist võib olla raske mööda saada. Tema suhteliselt aeglane kiiruse asendavad vastikud pipebombid. Kui vastane grenadier-ist mööda saab, siis võib ta otse joosta grenadier-i seatud lõksu. Teine huvitav skill on HE charge, dünamiidiga võrreldav lõhkeseadeldis, millega võib mapides lisaroute vaenlase baasi avada või lihtsalt vaenlasi suure pauguga õhku lasta. Pommi timerit võib käsitsi sättida 5-200 sekundini (vist). Tema cluster grenadest lendavad selle plahvtusel välja väiksemad grenade-d, mis omakorda veelkord plahvatavad.
Relvastus: Axe, shotgun, grenade launcher, pipebomb launcher
Varustus: Hand grenades, cluster grenades, high explosive charge
Oskused: Pipe detionation, HE charge paigaldamine

Paramedic: Otseselt ründeks ning supportiks mõeldud klassina on medic kiire ning piisavalt hästi relvastatud. Ta suudab healida oma tiimikaaslasi ning vaenlasi lähivõitluses süstlaga surmavasse viirusesse nakatada. Stun grenadede kasutamine hüpeteks muudab paramedicu mobiilsust ning täbarast situatsioonist põgenemisvõimet paremaks.
Relvastus: Syringe, shotgun, supershotgun, supernailgun
Varustus: Hand grenades, stun grenades
Oskused: Teammate-de healimine (ka infectionitest ja flamedest), vaenlaste infectimine

Minigunner: Minigunner on kõige vastupidavam, aga samas ka kõige aeglasem klass ETF-is. Siiski võib teda nimetada iga kaitse tugisambaks (olenevalt mapist, muidugi), sest ta minigun on kõige võimsam relv mängus. Nagu ka grenadier-il, on minigunneril cluster grenade-d, mis lisavad talle veelgi võimsust. Halva armouriga klassid, nagu recon ja paramedic, saavad tema tulejoonde joostes mõne sekundiga surma. Teatud sarnasusi on võimalik leida ET mg42 klassis.
Relvastus: Axe, shotgun, supershotgun, minigun
Varustus: Hand grenades, cluster grenades
Oskused: -

Flametrooper: Flameriga on ehk igaüks tutvunud ka ET-s - kellele ei meeldiks vaenlase põlema panemine :x. Just sellega flametrooper tegeleb, oma flameriga on ta suuteline ka põletama agenti visatud gas grenade ning napalm grenaded sobivad, nagu ka soldieri nail bombid, teatud ala vaenlastest puhastamiseks. Kahjuks on flametrooper pro-mängudes enamjaolt ignoreeritud klass, sest kaitses on ta mõttetu ning ründes mitte just sobivaim flagrunimiseks.
Relvastus: Axe, shotgun, flamethrower, napalm launcher
Varustus: Hand grenades, napalm grenades, fire-proof armour
Oskused: gas grenadedest tuleva gaasi põlema panemine

Agent: Agent on mõeldud ründamiseks ning ta suudab vaenlase riietuses, nagu covert ops, kaitsest mööda hiilida. Ta võib praktiliselt campida mõnes tumedas nurgas vaenlase flag-roomis, ilma et keegi teda näeks. Oma noaga võib ta ka minigunnerit ühe torkega backstabbida ning tema dartgun halvab vaenlase võimet agenti takistada. Tal kannab endaga kaasas ka gas grenade-sid, millesse sattumine paneb vastase hallutsinatsioone nägema.
Relvastus: Knife, dartgun, shotgun, nailgun
Varustus: Hand grenades, gas grenades
Oskused: Disguise, Invisibility

Engineer: Puhtalt kaitseks ning suppordiks mõeldud klass, kes suudab ehitada 'autosentry-sid', põhimõtteliselt mg pesasid, mis automaatselt vaenlasi trackivad ning neid lasevad. Engineer on suhteliselt aeglane klass ning tema health ja armour ei ole ka eriti head, kuid kaitses on ta asendamatu. Pulse grenadedega suudab ta õhku lasta nii vaenlasi (pannes tema ammonitioni plahvatama) kui ka autosentry-sid. Supplystationitest, mida ta ka ehitada suudab, saavad kaitsjad ammot ning armourit, samas võib neid edukalt õhku lasta, kui vaenlane mõne stationi lähedale satub.
Relvastus: Wrench, Railgun (mis loomulikult ei tee Quake railgunile omast dammi), supershotgun
Varustus: Hand grenades, pulse grenades
Oskused: Build autosentry, build supplystation, repair teammates armour

Civilian: Mõeldud assasination gametypeks, kus üks team peab civiliani eskortima ning teine teda tapma. Tal pole armourit ega ka relvi.
Relvastus: Axe
Varustus: -
Oskused: -
-----------------------------------------------------------------------------------
Pearelvad:
Dartgun (agent): Dartgun on üks vastikuimaid relvi flash- ja stun-grenadede kõrval. Eriti mõjus flagiga põgenemises, sest jälitavatele vaenlastele, kes loomulikult FC-le järgi joostes strafema ei hakka, on üpriski lihtne mõni nooleneke kerre saata. Dartguni nool aeglustab vaenlasi, samas nende aim ja relvad töötavad normaalselt edasi. Iga dart teeb vaenlasele natuke dami ka, aga mingit minigunnerit sellega maha proovida saada on rohkem kui võimatu ning suhteliselt mõttetu. Dartguni nool liigub aeglaselt ning strafevatele vaenlastele ei saa sellega hästi pihta, sellepärast on soovitatav antud relva kasutada lähedalt ning just seisvate või ühes suunas liikuvate targetite vastu, viimasel juhul l33t prediction skille kasutades. Kokkuvõttes on see relv pigem annoying kui powerful. Siiski selle oskuslik kasutamine võib vähendada defence mobiilsust ning avada võimaluse kas agendil endal või mõnel paramedicul lipp haarata.

Flamethrower (flametrooper): Teoorias peaks see olema suht hea relv lähivõitluses, kuid ET-ga võrreldes on selle relva võimsus märgatavalt väiksem. Vaenlased, keda flametrooper on põlema pannud, jäävad, nagu ka ET-s, teatud ajaks põlema, mille jooksul nad saavad veelgi damaget. Samas kustuvad need leegid varsti ära, kui oodata ei viitsi, siis võib põlev player ka vette hüpata või friendly paramedic võib teda süstlaga kustutada ning healida. Flametrooperitel on anti-fire armour ning neile teeb fire üpriski vähe dämmi, samas kui tal armourit pole, siis põleb ta nagu iga teinegi lammas. Flamethroweril on ka järgmine tore omadus: nimelt võib sellega põlema panna hallutsioonigaasi, mis agendi gas grenade-st teatud aja jooksul välja tuleb. Sellega tuleb aga ettevaatlik olla, et mitte põleva inferno sisse jäädes rumalalt surma saada.

Minigun (minigunner): Vaieldamatult kõige kiirem ning võimsam relv mängus. Minigun on päris raske ning selle pärast liigub minigunner väga aeglaselt. Veelgi raskemaks teeb minigunneri masterimine fakt, et minigunist tuleb kuule välja ainult siis, kui selle kasutaja seisab, tehes temast praktiliselt sitting ducki. Kuid kaitses ei tohiks mingil juhul miniguni võimsust alahinnata, selle tulejoonde sattuda ei soovi keegi, sest see monstrum teeb haigelt dammi - vaesed paramedicud ning reconid surevad sekunditega. Mida kauem miniguniga lasta, seda ebatäpsemaks ta läheb, minigun ei hakka ka kohe nupule vajutades laskma, kõigepealt peab ta spinnima hakkama, mis võtab mõne sekundi. Kokkuvõttes on see siiski kõige kõvem relv, kuigi mina eelistaksin selles mängus mobiilsust, 1 flash võib selle relva 100% mõttetuks muuta ja flag võib olla juba mapi keskel, kui minigunner flashist recoverinud on.

Pipe Launcher (grenadier): Pipebombid on suhteliselt sarnased ET miinidega, pipe launcherga saab neid näiteks flagile loopida ning kui vaenlane flagi võtab, need kõik korraga remotely detonateda. Erinevalt ET miinidest, näevad ka vaenlased pipebombe ning nii mõnigi kord ei pruugi seatud lõks eriti efektiivne olla. Siiski ülimalt vastik relv, sarnasusi võib ka tuua ET satchel charge-ga, kuig pipebombe saab mingi 5 visata (maybe 8, duno palju siin mängus neid lubatud on). Eriti sobiv tax on visata pipebombe igale poole flagroomi, nii et ründaval vastasel mingit pääsemislootust lõksust poleks. Lottoga võib isegi 2-3 killi korraga saada.

Railgun (engineer): Railguni tööpõhimõte peaks vastama Quake omale, kuigi TFCs lendas see railikuul ka mingi murdosa sekundist vastaseni. Siiski ei ole railgun just kõige võimsam relv mängus, nagu quakes, et vaenlast maha saada tuleb talle 5-10 raili sisse saada, mis muudab relva veidi mõttetuks. Mina soovitaks engineeril kasutada pigem supershotguni, kuid kaugvõitluses tuleb railguni skill siiski kasuks.

Rocket Launcher (soldier): Soldati põhiline relv, selline all-round weapon, mis igas olukorras on sobiv, kuid eriti hea on ta lähivõitluses. RL-il on 4 rocketine clip, millele järgneb kiire reload, kui vaenlane veel maas pole. Rocket launcherga saab ka RL-jumpe teha, RTCW-st ehk mõned mäletavad grenade-jumpe, Quake-t mänginud teavad ka rocket launcher jumpi, põhimõtteliselt saab selle triki abiga kohtadesse, kuhu tavalise hüppega saamine oleks võimatu. RL-jump nõuab teatud skilli, võrreldav ET strafejumptrikkidega, millega kõik hakkama ei saagi (jah, sina, urjuhh, kes ikka walljumpi veel ei oska).

Sniper Rifle (sniper): Tavaline sniper rifle, zoomiga ja puha, põhimõtteliselt sarnane ET-s leiduva karbineriga. Siiski on vastikult tugeva laksuga, 1 lask teeb jubedalt dämmi ning kõva headshotiga võib vabalt 1 shot kille saada, jällegi erinevalt ET mõttetust sniperist. Sniper vajab skilli, samas ET on vägagi aimikeskne ja ETF mõnes mõttes ei ole (hit-scan aimi poolest) ja ma loodan, et ET mängijatele ei peaks sniperi kasutamine eriti raske olema.

Super Nailgun (paramedic): Medicu põhirelv, mille laskekiirus on 11 naela sekundis (okei, valus?) Samas on clipi suurus 50. Supernailgun on väga sobiv sentrygunide õhkulaskmiseks ja muude seisvate targetite harassimiseks. Siiski ei tohi seda relva alahinnata, hea aimiga (hitscan!) võib vabalt ka minigunnerite ümber strafeda ning neid reipida.

Backup relvad:
Assault Rifle (sniper): 1on1 situatsioonis ei pruugi tavalisest sniperist eriti kasu olla, siis tuleb appi assault rifle. Selle relva kuulid ei tee küll sama dammi, mis sniper rifle omad, kuid 10 lasku sekundis võib lähedal oleva vastase siiski ära omada. Nii et olge ettevaatlikud, kui proovite sniperit axe-ga taga ajada.

Grenade Launcher (grenadier): Grenade launcher on spam-weapon, millega saab näiteks väikese ukseava katta kiiresti hea firepoweriga. Erinevalt pipebombidest lendavad need granaadid õhku ka siis, kui vastane neile vastu läheb (või grenadier skilliga vastasele neid pihta laseb), muidu bouncevad niisama mõned sekundid, enne õhku lendamist. Nagu ka pipe bombid, ei ole need grenade-d just eriti võimsad, kuid siiski võib paari kolme grenade-ga pihta saanud paramedic ära surra.

Nailgun (recon, sniper, agent): Nailgun on siis supernailguni tilluke versioon. Ta pole eriti tugev, kuid laseb hästi nii kaugele kui ka lähedale. Jällegi on see relv hea sentry gun-ide ja supply station-ite mahavõtmiseks ideaalne, kaitsjatega tegelemiseks jääb sellest relvast tihti väheseks.

Napalm Launcher (flametrooper): Põhimõtteliselt rocket launcher, kuid rocketi lõhkepea on täis põlevat napalmi. Sellel relval on küll suhteliselt aeglane fire-rate, kuid teda pole, erinevalt rocket launcherist, vaja reloadida. Jällegi saab seda relva kasutada kiiruse lisamiseks või hüppamiseks, napalm launcher jumpi kasutades. Minu arvates ideaalne lahendus sentry-de kaugelt mahavõtmiseks või mingi spawniukse spammimiseks.

Shotgun (recon, soldier, grenadier, paramedic, minigunner, flametrooper, agent): Masendavalt populaarne relv, kärbitud supershotgun, kuid lähivõitluses ideaalne. Shotguni mahub 16 shelli ning ta laseb kiiremini kui supershotgun.

Super Shotgun (soldier, paramedic, minigunner, engineer): Kaks korda võimsam kui tavaline shotgun, lähivõitluses võib mõne paramedicu sellega 1-2 lasuga kindlasti maha saada. Loadimisaeg on sellel relval miinuseks, kuid samas peab ikka täielik noob olema, kui 1 clipiga vähemalt 2 vastast. Kaugele laskmiseks see relv loomulikult ei sobi.

Granaadid:
Cluster Bomb (grenadier, minigunner): Kiire spam-granaat, millest plahvatades lendavad välja 5 granaadikest, mis omakorda suurt dämmi teevad, algne plahvatus just kõige tugevam pole. Clusterbombi on võimalik kasutada nii kaitses kui ka rünnakus, kuid kuna grenadier ja minigunner on mõlemad valdavalt kaitseklassid, siis ründes just eriti seda ei näe. Siiski on ta ideaalne sentry-de mahavõtmiseks.

Gas Grenade (agent): Sellest granaadist lendub rohekat gaasi, mille sisse sattunu hakkab otseses mõttes hallukaid nägema ning saab veel dämmi ka otsa. Duno, kas siin mängus ka, aga näiteks TFC-s hakkas selle gaasi sisse sattunu hakkas ekraanil lambiplahvatusi nägema ning kuulma, kuidas keegi talle kirvega selga taob. Kui pool kaitseteamist selle sisse satub, siis võib paras paanika lahti minna küll. Gaasimürgitust suudab ravida paramedic.

Flash Grenade (recon, sniper): Värdjas relv, ausalt öeldes. Mingid counter-strikerid ehk teavad, et ekraani lambist valgeks minemine EI OLE TORE. Ideaalne rünnakus, pimestamaks kaitsjaid. Õnneks sentry-t see jublakas ei pimesta, aga minigunnerid ja engineerid võivad kaitses küll pidevalt šoki saada. Mõju kestab mingi 5 sekundit, siis hakkab nägemine taastuma.

Grenade (sniper, soldier, grenadier, paramedic, minigunner, flametrooper, agent, engineer): Kõige tavalisem käsigranaat, mis siiski teeb head dämmi. Mõni nõrgem klass võib sellega pihta saades ka full healthilt gibi saada. Ei tohi ka unustada, et kui üks player tapab teise, kes enne surma granaati primes, siis see sama nade töötab edasi ka peale armija surma. Loo moraal: don't go near enemies u've just killed.

Nail Grenade (soldier): Täiuslik relv mingi area spammimiseks ja läbipääsmatuks muutmiseks. Sentry gun-i lähedusse visatud nail bomb võtab kindlasti maha nii sentry ja hea lottoga ka seda parandada püüdva engineeri. Kokku on nail bombis 200 naili, nende otsa lõppedes nail bomb plahvatab.

Napalm Grenade (flametrooper): Granaat, mis otseses mõttes paneb väikese area teatud ajaks põlema. Kõik kes sinna sisse satuvad (va flametrooper ise), lähevad põlema. Jällegi on see mõeldud aeglaseks autosentry mahavõtmiseks, nagu ka nail grenade ning hea õnnega võib õhkulendanud sentry endaga kaasa võtta ka engineeri.

Pulse Grenade (engineer): Pulse grenadega saab õhku lasta kõike, alates maas olevatest backpack-idest kuni pipebomb-ide ja isegi HE charge-deni. Samas võib sellega ka mängijaid õhku lasta, näiteks soldiere, kellel kaasas olev ammo koos kandjaga õhku lendab.

Stun Grenade (recon, paramedic): Stun grenadedel on 2 head omadust: 1. sellega saab teha nn conc-jumpe, põhimõtteliselt on tegemist rocket jumpi advanced versiooniga. Mõned lingid antud teemal: http://fu.etf-center.com/demos/demo1bygnat.wmv & http://fu.etf-center.com/demos/demo2bypastor.wmv Nagu näha vajavad sellised trikid täpset taimimist ja head skilli. Teisalt muudab stun grenade selle shockwavest pihta saanu aimi segaseks. Nagu ka nendest demodest näha, hakkab sihik ekraanil imelikult randomly liikuma. Kuulid lähevad sinna, kuhu sihik sihib - selle tõttu kannatab aim. Jällegi võib medic sellest 'stun-ist' oma mehi terveks teha.

Muu stuff:
Autosentry (engineer): Tegu on ehitatava kaitsesüsteemiga, mis automaatselt trackib, aimib ning laseb vaenlasi, kes tema tegevusraadiusesse satuvad. Sentry-t saab upgradeda: kõigepealt on sentry-l ainult 1 miniguni laadne jublakas, seda upgradedes (wrenchiga tuleb peksta) kahekordistub sentry võimsus level 2-s, kui aditakse veel 1 minigun. Level 3 sentry-l on ka rocketlauncher, muutes sentry firepowerit veelgi suuremaks. Engineer võib ka sentry-t rotateda, facemaks vaenlasi. Wrenchiga saab ka veidi damagetud sentry-t parandada. Autosentry-l on ka nn. 'sentry.cam', mis toob sentry vaatevälja engineerile otse HUD-ile.

Axe (kõigil va engineer, agent ja paramedic): Seda relva eriti tihti ei kasutata, sest kaitsel ei lõppe ammo kunagi otsa ning ründajad surevad enne seda või pääsevad lipuga minema. Siiski, miks mitte, nagu ka ET-s on ETF-is noa/axekill 'l33t' ning selle fräägmuuvidesse toppimine saab kindlasti popp ja noortepärane olema. Dami see relv palju ei tee, backstab ka (imo) ei toimi.

Backpack (maas): Seljakotte saab korjata spawnides, neid dropivad ka surnud vastased või neid saab ka meelega maha visata (bindiga). Backpackides on ammot, healthi, armourit ja muut nänni.

HE Charge (grenadier): Mäletad UT redeemer-it või Quake BFG-d? Just sellist destructionit teeb see loomake. Nagu ET dünamiiti saab seda kasutada vaenlase baasi alternative routede tegemiseks või niisama maha toppides, ehk keegi loll jookseb otsa. Erinevalt ET-st saab selle jublaka õhkulendamisaega sättida.

Knife (agent): Sellega selga andes saab instakilli, muidu on suht mõttetu, nagu axe.

Supply Station (engineer): Engineer saab ehitada ka supply station-eid, tavaliselt topitakse need kas lipu lähedale või mõne lipuruumi sissepääsu juurde. Neist saab nii ammot kui ka armourit, kuid põhiliselt kasutatakse neid ikkagi detionation devicena, kui vaenlane selle lähedusse satub.

Syringe (paramedic): Jah, lõpuks ometi see imerelv, millega paramedic oma teamikaaslasi igasugustest haigustest healida saab ning muidu HP-sid juurde paneb ning vaenlasi surmavasse viirusesse infectib.

Wrench (engineer): Wrench on engineeri lähivõitluse relv. Siiski kasutatakse seda enamasti supply station-ite ja sentry-te ehitamiseks ning parandamiseks. Sellega saab ka tiimikaaslaste armourit parandada.

Veelkord mainin, et tõlkismistöö on tehtud HK poole idle.ee foorumist.

So let the nolife begin in Januray 15!
 
Sebastian 11 / jaan / 13:21  
Minu arust igati positiivne, et keegi viitsi anda ülevaate tulevasest mängust mitte ainult lingina vaid ise juurde kirjutades/tõlkides.

Esmapilgul tundub selline paras TFC kloon olevat ja kindlasti saab seda lannidel kasvõi fun modeina pelada.
 
MailmanMel 12 / jaan / 02:34  
Ülevaade on jah positiivne, kunagi viitsin maybe läbi ka lugeda :)
TFC 2 kui selline peaks ka millalgi ilmutama ennast

aga jah, LANidel võiks seda asja isegi proovida
 
k2w 12 / jaan / 17:23  
TFC 2.he kohta on teada niipalju, et kuna valve pole öelnud sõnagi selle valmimise kohta, või kas seda üldse tehakse, siis TFC community teeb selle kõik ise valmis...
ega see pole mingi CS kus valve peab mängijate eest pidevalt hoolt kandma, taluma nende vingumist jms..

http://uktfcl.far2cool.com/topic.aspx?PID=768351&DNO=14

TFC 2 saab ka sisi tulema tasuta nagu aru saan, vajalik on ainult töötav steam.i konto..