DOOM 3 HAS GONE GOLD! peet 15 / juuli / 14:35
peet 15 / juuli / 14:35  
Et siis pealkiri ütleb kõik!

http://www.idsoftware.com
Muudetud 1 korda, viimati 15 / juuli / 14:35 peet poolt.
 
Trek 15 / juuli / 15:32  
weee finally:)
 
D3ndroid 15 / juuli / 16:19  
Igati positiivne uudis :))
 
mcv 15 / juuli / 16:43  
minu arvuti peal niikunii tööle ei hakka. seega pole rõõmustamiseks põhjust.
 
MailmanMel 21 / juuli / 08:49  
no ma arvan, et suht kellegil pole hetkel masinat mis seda normaalse või hea graafikaga välja veaks

i might be wrong ...?
 
Lord Nikon 21 / juuli / 09:28  
Oh, yes you are ;)
 
D3ndroid 21 / juuli / 09:52  
ns Sherlock.
 
illu 21 / juuli / 22:32  
yhel inimesel on :D
 
D3ndroid 22 / juuli / 00:04  
True! :)

(irw, sa ei väsi kah :p)
Muudetud 1 korda, viimati 22 / juuli / 00:09 D3ndroid poolt.
 
xin Zeran 22 / juuli / 21:11  
http://www.chron.com/cs/CDA/ssistory.mpl/tech/weekly/2690450
minimum requirements
 
MailmanMel 23 / juuli / 01:42  
heh, jah
tuleb välja, et on vist ikka vaja mälu juurde hankida
 
mcv 21 / nov / 21:13  
šiit ma mängisin mängu mingi 20 minti ja ei jõudnud eriti kaugele aga sitaks friiki oli küll. ma muidugi kustutasin kõik tuled kah ära ja ootasin pimedani.

ma kardan, et see mäng muutub veel suht õudsaks - meeldiv meelelahutus pimedadeks öödeks (:
 
peet 22 / nov / 18:22  
jep, seda ta on :)
 
MailmanMel 23 / nov / 05:37  
Kui kunagi mingi masina saab, mis asja normaalselt jooksutab siis peaks ise ka ära proovima selle. Surround soundi jne asjadega pidi päris korralik elamus olema
 
mcv 23 / nov / 10:44  
ma pean muidugi nüüd ausalt tunnistama, et praeguseks mul viskas see mäng nii kopa ette küll, et ma selle hoopis tükkis pooleli jätsin ja ära kustutasin.

liiga half-life oli [ mida ma ka kusjuures lõpuni pole mänginud ]
 
D3ndroid 24 / nov / 19:32  
Doom3 vs HL2..... ROFL :P

mul hakkab paha sellist teksti lugedes (no offence aga no tõesti)
Vaadates HL2 atmosfääri ja võrrelda seda Doom3 omaga... OMFG :D
Ma saan aru miks HL2 niipalju hilines..
 
MailmanMel 24 / nov / 20:09  
Half Life 2 hilines minumeelest 18 kuni 24 kuud, täpselt ei tea keegi muidugi
 
DarkStar 24 / nov / 20:18  
D3ndroid. Mida sa öelda üritad? Kui sa hakkad mingit juttu ajama, et D3 >> HL2 või siis D3 << HL2, siis kontrolli enda fakte.

Eriti, mis puutub atmosfääri. Need on erinevad mängud. Väga mitmes mõttes. Mootorid on erinevate eesmärkidega, sisu on erinev jne.
Muudetud 2 korda, viimati 24 / nov / 20:21 DarkStar poolt.
 
mcv 24 / nov / 22:20  
eino mõlemad panete siin teemast mööda. kui ma ütlesin "et liiga half-life oli" siis ma seda ka mõtlesin. kui mõistate mida ma mõtlen. mingist graafikast ja sellisest tehlinisest ei ole siin juttugi. rohkem see stoori ja muu selline.
 
MailmanMel 24 / nov / 23:16  
õppige mcv-d tundma palun
lahendaks suure osa tulevastest vastu rääkimistest
 
mcv 25 / nov / 00:01  
rõhk siis sellel, et numbrit "2" pole ma kuskil kasutanud, eks.
 
D3ndroid 25 / nov / 00:19  
Ahsoo.
Aga Darkstar, mingil määral on siiski HL2 ja Doom3 sarnased eksole. Nagu mängu põhimõte või nii.
Doomi ja HL on ennegi siin-seal võrreldud, ei midagi uut ju.
See miks ma Doom3-e halvustama kipun. Olgu siis põhjendatud. Väga üksluine mäng on, lausa erakordselt. Relvad on imo väga viletsa disainiga. Füüsika ei ole nii tasemel kui HL2s. Samuti on Doom3 ogaralt nõudlik masina suhtes, mida ei saa mitte HL2 kohta öelda. Arvestage et viimases on päris palju igas suuruses ruume, ka väga avaraid maastikke.
Lihtsalt HL2s on välja toodud tõeliselt tasemel keskkond, mida nii heal kujul ma varem kusagil shootekates näinud ei ole. Tegijad on vaeva näinud ja tubli töö! Aga olgu, see on minu arvamus, mõni teine arvab jälle teisiti.
Mul on lihtsalt suht siiber neist mängudest, kus müttad nagu laborirott mööda korduvaid tumedaid maa-aluseid tunneleid ja laboreid.
Muudetud 1 korda, viimati 25 / nov / 00:25 D3ndroid poolt.
 
DarkStar 25 / nov / 01:07  
Füüsika pole nii tasemel? Gravity gun'i laadne asi on Resurrection of Evili laienduses olemas (viimase plot on paraku tõesti nõrk). See, et füüsikat ei kasutata nii palju, ei tähenda, et see on halb.

Püüa näha seda, et ka Doom 3 jaoks nähti vaeva ja tehti tööd. Mänguarendajate seas on John Carmack austatud juba seepärast, et ta käib nVidiale ja ATIle pidevalt pinda, et nende draiverid oleksid standarditele vastavad. Sellisel tasemel valgustuse ja varjude taset, samuti mõningaid efekte nagu kuuma õhu värelus pole üheski teises mootoris peale Doom 3 oma.

Atmosfäär on erinev, aga erinev != halb.

Kokkuvõte: miks ma vinguma hakkasin?
Ei istu mulle halvustamine. Üldse ei istu. Igal ühel on õigus oma arvamusele, aga kui selle avaldamisest maailmale kasu ei tule, siis võib ta ka avaldamata jääda.

Ma ise tegelen selle valdkonnaga ja näen pidevalt, kui raske on mänge teha. See on tehniliselt väga raske. Ka väikeseid detaile, mida silm eristada ei oska, on raske teha.

Ja kui nüüd tõmmatakse pärast asi internetist alla ja vingutakse ilma maksmata, et pole hea, siis tekib tahtmine öelda, et mis otsisid siis? Ka mina tõmban mänge, millest mõned meeldivad ja mõned ei meeldi. Aga ma ei käi pätsatud asjade üle kurtmas.

Tuhat vabandust, kui sul on originaal Doom 3. Sellisel juhul võtan viimase poole oma tiraadist tagasi.

Ja hoolimata sellest, et meil on eriarvamused kahe arvutimängu kohta, ei tähenda see, et sa muidu asjalik vend ei ole. Nii et no hard feelings.
Muudetud 1 korda, viimati 25 / nov / 01:07 DarkStar poolt.
 
MailmanMel 25 / nov / 01:26  
Tuleks siiski mainida

id software vs vivendi corporation
john carmack & co vs ei tea mis papp ja kes iganes palgatud

Teiseks, mängude tootmisel olid erinevad eesmärgid suhtkoht, tulemus mida sooviti saavutada on mõlema puhul teisest üpris erinev
 
D3ndroid 25 / nov / 10:50  
"erinev != halb" nii ta on jah

Ma ei püüdnudki väita et erinevus on halb, vaid hoopis seda et Doom3 on imho järejekordne pimedate tunnelite fps, ei midagi erilist minuarvates, olgu seal siis need selle mootorile ainuomased efektid või mida iganes.
Aga HL2s nägin midagi enneolematut. Mida on raske üldse sõnadesse panna.
Veelkord: maitse asi tegelikult jah. "Halvustama" oli natuke halvasti öeldud muidugi.
Usun et mänge on väga raske teha, ka pisemaid detaile jne.
Ka HL2-l on omad puudused. Teatavasti ju varastati osa HL2 projektist, mille tulemusena kadus osa relvi ja tasemeid (siinkohal võin eksida millegagi). Ent sellele vaatamata oli ju mäng suhteliselt edukas.
Muudetud 1 korda, viimati 25 / nov / 10:55 D3ndroid poolt.
 
MailmanMel 25 / nov / 16:15  
No selle "varguse" kohta on ka igasuguseid teooriaid. Enamasti pooldatakse siiski seda, et Valve tekitas ise skandaali kuna release date oli lähedal aga neil ei olnud veel lihtsalt midagi. :)