Dendroid vs MailmanMel @ UT MailmanMel 21 / okt / 18:21
MailmanMel 21 / okt / 18:21  
Niisiis

nagu topic ytleb ...
näidis match PLANC-LAN 8 ajal

formaat - duell, kahe mapi võiduni

maplist:
Codex
Curse
Liandri
Turbine
Deck16

Yldised reeglid:
tl 15
Powerups on
Amp off
Redeemer off
Inivisible off
...
esialgu

tegemist on siis official mapida ja official reeglitega or smth


...
 
D3ndroid 21 / okt / 19:00  
Kõlab mõistlikult, aga Redeemer võiks küll olla :( Nii tore on missile'i lennutada koridorides. (Gothic all the way)
 
sTeaLth 21 / okt / 21:06  
võitjale üks bätteri :)
 
MailmanMel 21 / okt / 21:12  
gothic pole maplistis :) muhahaha
aga gothic oleks liiga jube ka
 
D3ndroid 21 / okt / 21:57  
Mail, tunned üldse Gothicut? On sul peas see kaart?
Jube ta ei ole, kui oskad seda mängida, niiet... ära sõima minu lemmikmapi. See map rokib! Selle muusika rokib! Üldse gooti stiil rokib! See on ka üks väheseid mape, kus saab üsna edukalt redeemeri raketti juhtida läbi kitsaste koridoride otse kõige käidavamatesse kohtadesse. Seal on sageli multi ja ultra kille tehtud :)
Aga hea seegi et vähemalt Liandri listis on! Heh-heh-heh
 
mcv 21 / okt / 22:05  
et sa siis mängid muusikaga?
 
D3ndroid 21 / okt / 22:55  
jah
 
mcv 22 / okt / 07:09  
selge laks.
 
D3ndroid 22 / okt / 16:03  
Võib ka ilma, kui vaja?
Ja mis siis kui muusikaga, aeglane? Tõsi :( Aga ilma on igav..
 
illu 22 / okt / 16:42  
ma ei saa aru miks teha tyhjst asjast kära.
vp-l teete 1 vs 1 ja siis on selge kes on Da maaaaan
ja pärast kaotaja ei whini et tal oli lag/käsi värises/pea valutas jne.
 
D3ndroid 22 / okt / 17:34  
Jah, end of da topic!
 
Trek 2 / nov / 02:42  
Asi sai oma lahenduse. Omamist ei toimunud, küll aga võitis Mel Dendroidi mõlemas mapis üsnagi suure eduga. Ehk asjaosalised räägivad mis täpselt juhtus. Igaljuhul tore üritus oli:)
 
illu 2 / nov / 22:50  
mailman
oli reip?
 
D3ndroid 3 / nov / 21:46  
Ma kommenteeriks ka üht-teist.

Reip ei olnud. 13:7 ja 19:10 ei ole ikka nii rape, see algab pigem kusagil 20:5st või nii.

Mul ei õnnestunud see duell eriti jah, seevastu pracc oli temaga palju parem - esimene map omasin mina teda Codexis mingi 7:1, teine map omas tema mind Liandris 9:3, kolmas map (Curse) jäime enam-vähem võrdseks, aga kuna viimase võimaluse vastane maha nottida segas ära lag, siis jäi tal 10:9 tema kasuks.

Aga jah, Mel oli osavam kui ma arvasin ja mul pole millegi üle whine'ida.
Ja muidu oli tore üritus küll jah.
Muudetud 1 korda, viimati 3 / nov / 21:47 D3ndroid poolt.
 
MailmanMel 4 / nov / 02:02  
irw @osav
ma tegin mingid lambi strati mille ma käigu pealt genereerisin
Codexi peal oli põhiline tyyp sellest 150sest armoris eemal hoida ja yldiselt sai sellega hakkama.

Deck16 oli yldse my-armor all the way


väike nõuanne dendroidile, RYNDA
imo ei tulnud sa ise mulle kordagi peale, fragid sain ma siis kui ma sind ylesse otsisin või sulle järgi tulin. minu skill UTs on olematu, seega kui sa rynnanud oleksid, oleksid sa minust vabalt yle sõitnud :/



GG anyway

pwned :P
 
D3ndroid 4 / nov / 16:30  
See ei olnud omamine, Mel. Olid tubli küll muidu. Omamine on see kui teed mulle enforceriga 20:5
No, mis ma sust ikka niiväga ründan. Kõige ajuvabam asi ongi barbaarselt sulle mingi flakiga peale lennata, selle aja peale kui sulle mõne lähivõitlusrelvaga lähedale saab, oled sa mu maha võtnud mingi shock riflega või pulse cannoniga.
Codexis oli peale 4ndat fraagi järjest mis ma sulle algul tegin üks taktikaline viga ja siis oligi kõik p**s. Sa hakkasid ise armoreri taga ajama. Ilma selle 150 armorerita ei tee UTs mitte kottigi üldiselt.
 
MailmanMel 5 / nov / 01:02  
no ikkagi, sa oleksid pidanud ryndama :)

codexi 150st hakkasin ma sellepärast võtma eelkõige, et frage saada. ma sain kohe aru, et sa ainult selle ymber tiirutad ja seega tulin järgi sulle.

btw, kas sellel 150sel ja tavaliselt 100sel armoril on mingi vahe ka? (mitu protsenti dammist absorbib jne)
 
D3ndroid 5 / nov / 16:31  
No, ma seletan.

On olemas,nagu Quake3ski - 50ne ja 100ne armor.

Q3 annavad need vist tugevust juurde. UTs aga ei anna need küll eriti midagi. Sest kui sul sind lüüakse mingi võimsa relvaga (ehe näide - flak canno primary attack lähedlt), ei ole mingit vahet kas sul on 100 elu lihtsalt, või on sul lisaks 50ne või 100ne skafu. Ära kärvad nii või naa. Isegi 150sest pole teinekord abi :(
Aga nüüd siis 50/100 ja 150se erinevus. Kui sind lüüakse 50/100 skafandri olemasolul, läheb nii skafut vähemaks kui ka elusid. Kui sind tulistatakse 150se armoreriga, kulub esialgu ainult armorer, niikaua kui see on täielikult otsas, alles siis hakkavad elud minema.
Loe seda nii: 150ne skafander on ainuke kasulik kaitsevahend. Aga map, kus on double damage, siis tasub küll rohkem seda viimast püüda.
Kõike tarkust siia veel ei kirjuta. Neil skafandritel 50/100sel ja 150sel on veel ühed väga head seosed, mis on seotud erinevate tekkesagedustega, aga kõike ma ka välja ei räägi, midagi jätan ikka enda teada ka ;)
Muudetud 1 korda, viimati 5 / nov / 16:33 D3ndroid poolt.
 
mcv 5 / nov / 18:59  
emm, UT duellis jääb "quad" peale? normaalne.
 
MailmanMel 5 / nov / 19:05  
MCV see on double damage, seega mitte päris sama asi mis quad
 
mcv 5 / nov / 19:19  
well jah, quad on 3x damage. sama teema ikkagi. sihuke asi peaks duellis maha keeratud olema
 
m1sterX 5 / nov / 19:23  
quad on ikka 4x , muidu olex trippel, või ma exin ?
 
MailmanMel 5 / nov / 19:26  
hmm, imo on quad vähem kui 3x
sest nt dm6 peal on mingi 4-5 korda olnud nii, et ma saan quad raili sisse ja ma jään ellu.
dm6 peal on maximum 100hp ja 200 armorit umbes
seega teeb quad migni 2,6x rohkem d4mmi kui muidu? :P
 
Sp33d 5 / nov / 19:45  
veider nimetus siis välja mõeldud selle jaoks.. nagu mrx ytles, quad peaks ikka nelja tähendama..
 
D3ndroid 5 / nov / 20:36  
Ei. UTs ei jää double damage peale. Suht lühikest aega kestab. Ntx. invisibility kestab kauem ja on tegijam.
 
MailmanMel 5 / nov / 20:53  
double damage peaks 30 seki olema ma arvan või siis 25
invisiblity on banned :)
 
D3ndroid 5 / nov / 23:01  
Kes küll nii toreda reegli välja raalis? Invis. on võrdne muude boonustega ja kui keegi tark vend mõtles välja et see on nagu liiga hea asi, siis mõelgu ometi sellele et KÕIGIL on võimalik seda kasutada, kes ühte mapi koos mängivad! Järelikult on see normipiirides asi, mis muudaks mängu ja jälituskunsti huvitavaks, aga ei, kus sa sellega.

Btw, ega Q3st sellist boonust, nagu "fly" välja võetud pole?
 
mcv 6 / nov / 08:00  
fly on olemas vaid FFAs aga on.

ja default konfis on:
set g_quadfactor "3.0000"